Zasady współpracy z grafikiem – krok po kroku
Współpraca
Kilka informacji, zanim zaczniemy działać wspólnie:
ZASADY PROJEKTOWE
Każdy projekt rozpoczynam od przedstawienia wyceny i zakresu prac. Standardowo przygotowuję dwa projekty wstępne oraz trzy grupy poprawek w cenie. W przypadku logotypów – tworzę trzy propozycje na start.
Poniżej znajdziesz opis całego procesu współpracy – krok po kroku.
WYCENA
Każde zlecenie wyceniam indywidualnie. Napisz na adres: p.wojewodzic@noko-create.pl, opisz czego potrzebujesz i podaj najważniejsze informacje. Na podstawie briefu przygotuję ofertę.
Na cenę wpływają m.in.: rodzaj projektu, złożoność, czas realizacji, potrzeba zakupu zdjęć lub fontów.
Wszystkie kwoty w ofercie są kwotami netto. Do faktury doliczany jest VAT (23%).
UMOWA
Przed startem współpracy podpisujemy prostą umowę – jednorazową lub ramową. Jeśli planujesz długofalową współpracę, forma ramowa (z mailowym potwierdzaniem zakresu działań) będzie wygodniejsza.
PŁATNOŚCI
Rozliczenie odbywa się na podstawie faktury VAT. Standardowy termin płatności to 7 dni roboczych. Dane do przelewu znajdują się na fakturze.
Zamów projekt
Jak wygląda cały proces współpracy?
ZAPYTANIE I WYCENA
Potrzebujesz grafiki? Świetnie! Napisz wiadomość, opisz czego potrzebujesz i co jest dla Ciebie ważne. W odpowiedzi otrzymasz ofertę i harmonogram. Po akceptacji – podpisujemy umowę i ruszamy.
WYTYCZNE
Zanim rozpocznę pracę, ustalamy szczegóły. Im więcej informacji otrzymam, tym lepiej dopasuję projekt do Twoich potrzeb.
PROJEKTY WSTĘPNE
Otrzymasz wstępne propozycje. Przejrzyj je i wróć z informacją zwrotną – który kierunek Ci odpowiada i co ewentualnie zmienić. Masz 3 serie poprawek w cenie. Dodatkowe zmiany – wg stawki godzinowej.
PROJEKT KOŃCOWY
Po zatwierdzeniu projektu przygotowuję finalne pliki i wystawiam fakturę. Po opłaceniu – otrzymujesz paczkę. Standardowo to pliki produkcyjne, a pliki źródłowe – jeśli są potrzebne – za dodatkową opłatą.
Skontaktuj się, aby omówić szczegóły współpracy!
powrót do portfolio